bye bye, ChoopaChoops.

leaving suitcases

asta e.

acesta ar fi putut fi un articol despre cât de bun sau rău a fost anul 2014 pentru mine și ce rezoluții geniale mi-am propus pentru acest 2015.
dar nu va fi. pentru că pentru ce?

cert este faptul că 2014 a fost un an al naibii de greu, dar care s-a finisat frumos și cu pace în suflet (cred că de asta și am scris atât de rar. noooooot!). și și mai cert este faptul că 2014 a fost un an al schimbărilor pentru mine – absolvit facultate ✓, trăiesc singură (aproape) ✓ (dar am scăpat de cămin!), schimbat job ✓, independență financiară (aproape) ✓ și multe alte întorsături și situații care modelează mintea spre o cale mai matură. of, ce ți-i cu maturitatea asta!

din câte se vede, să mă abat de la temă (cel puțin pe care mi-am propus-o) e o chestie de la care nu cred că o să mă dezvăț în curând.

un singur lucru nu am reușit să îl fac în 2014 și care mă roade la început de an este acest blog. de fapt, schimbarea lui. acest colț virtual al meu a făcut anul ăsta 7 ani. 7 ani din viața mea interioară, de ce se făcea prin mintea mea, despre cum toate astea s-au schimbat și despre cum, desigur, am început să scriu din ce în ce mai puțin (e și ăsta un indicator, la urma urmei), toate se află aici. toate sunt choopachoops. am o prietenă care mi-a făcut o dată o paralelă cu o perioadă de timp raportată la o viață de om. blogul ăsta de 7 ani e un om care s-ar fi dus la școală anul ăsta. ar fi avut cei șapte ani de acasă. ar fi cât de cât independent. ooo, da. independență are din plin, o dată ce l-am cam lăsat baltă. faza e că eu deja nu mă mai simt choopachoops. o dată cu blogul am crescut și eu și cred că fiecare a trecut prin așa faze din care pur și simplu a „crescut” dintr-un nickname de pe net.

dar nu-l pot lăsa. nu mă pot lăsa din scris. pot să dau vina pe orice. pe facebook, dar mai ales pe twitter, că acolo îmi spun deseori gândurile și îmi taie din ideile pentru scris, care parcă o dată formulate în 140 de caractere nu mai au nevoie și de un blogpost. la urma urmei, e uşor a scrie pe blog, când nimic nu ai a spune. pot să dau vina pe lipsa de timp… dar astea ar fi doar niște motive și scuze penibile. eu am în fiecare zi scântei (mai ales în transportul public, dimineața) și idei, doar că nu ajung să le scriu. dar vreau să.

ideea de a schimba ceva pe blog are, dacă nu greșesc, vreo doi ani deja. și foarte mult vroiam să îl schimb total pe 28 noiembrie, când a împlinit 7 ani. să se ducă copilul la școală pieptănat, curățel, cu papion la gât (nu știu de ce mi-l imaginez băiețel :) ). dar nu am reușit. și să înșir alte motive și scuze acum chiar nu mai are rost.

așadar, pentru cine încă a continuat să citească și a ajuns până aici, vreau să spun că în cele ce urmează, acest blog va trece prin niște schimbări de structură, poate layout, poate domeniu independent, poate în sfârșit va ajunge să aibă un logo personalizat (cizmarul fără cizme, nu alta.). idei eu cu Doina avem și unul din scopurile mele e să le aplic cât mai curând aici.

până atunci, însă, vreau să anunț că în curând acest blog va deveni
din choopachoops.wordpress.com în desprestari.wordpress.com
fără prea multe explicații. pentru că acest blog e despre stări încă de la originile sale și anume stările mă (ne) fac să scriu(em) în acest colțișor.

de ce nu un blog nou? pentru că eu sunt genul de persoană care strânge totul prin sertare şi dulapuri (întrebaţi-o pe mama) şi pentru că probabil am o problemă cu letting things go. cam asta ar fi explicaţia.

acesta nu este un sfârșit, doar un mic refresh.
stările nu au sfârșit.

bye bye, ChoopaChoops.

Un gând despre &8222;bye bye, ChoopaChoops.&8221;

Spune-mi ce părere ai

